مقاله ای در مورد چگونگی سرکوب خشن تظاهرات مندرج در وبلاگ یک بسیجی محترم

ایشان قول داده در مقاله بعدی روشهای شکنجه را هم شرح دهند . بیصبرانه منتظریم . انشاالله که عملیات سرکوب و شکنجه و کشتار در این روزهای پر مشغله اینقدر وقتشان را نگرفته باشد که به آن مقاله نرسند .البته جا دارد از ایشان بیاموزیم و وقتی میرویم تظاهرات ضدش را به خودش و دوستانش بزنیم .

http://pdh313.blogsky.com/1388/05/03/post-57/

شنبه 3 مرداد ماه سال 1388
مبارزه با اغتشاشات
عملیات تاکتیکی ضد شورش
سلام … تو این مقاله سعی میکنم اصول اولیه عملیات ضد شورش رو شرح بدم. البته باید دقت کنین که من مستقیم میرم رو توضیح درباره اصول تاکتیکی و به تعریفات ، مسائل روانی ، جامعه شناختی و … کاری ندارم.
فرض ما بر اینه که جمعیت شورشی تونستن از موانع اولیه عبور کنن و وضعیت به حالت قرمز رسیده. در این حالت نیروهای ضد شورش باید به شدید ترین شکل ممکن به سرکوب نیروهای شورشی بپردازن. حالا یه راست میریم رو آرایشات در عملیات ضد شورش.
1- آرایش پیکانی : در این نوع آرایش نیروهای ضد شورش باید به سرعت و با دستور فرمانده به شکل پیکان در اومده و با تمام قوا به قلب اغتشاشگران حمله کنن. مسلما در صورتی که این نیروها بتونن جمعیت آشوبگر رو از وسط نصف کنن به راحتی میتونن نسبت به دستگیری اونا اقدام کنن. ولی یه اصل مهم در عملیات ضد شورش رو نباید نادیده گرفت : هیچ وقت نیروهای آشوبگر رو در جایی گیر نندازین.
زیرا در این صورت اونا برای فرار به هر کاری دست میزنن و ممکنه مجبور بشین با خشونت بیشتری باهاشون برخورد کنین که در نهایت منجر به کشتار میشه. همیشه برای آشوبگران راه فرار بذارین تا بتونن فرار کنن. بعد از آروم شدن اوضاع میشه از روی اعترافات افراد دستگیر شده و فیلمهایی که نیروهای اطلاعاتی برداشتن و همچنین جاسوسان ما در بین اغتشاشگران اونا رو شناسایی و بازداشت کرد.
2- آرایش پله به راست و پله به چپ : این دو نوع آرایش برای سرکوب نیست بلکه بر عکس برای اینه که شما جمعیت ناآرام رو مجبور به فرار کنین. در حالت پله به راست جمعیت وادار میشه به سمت چپ فرار کنه و در حالت پله به چپ جمعیت به سمت راست هدایت میشه. بدین ترتیب شما از دست اونا راحت میشین! مثل مورد قبل باید دقت کنین که حتما راه فرار برای جمعیت باز باشه تا مجبور نشن با شما درگیر بشن.
3- آرایش لوزی: برای حفاظت شخص یا وسیله ای که در بین آشوبگرا گیر افتاده به کار میره. مشخصه که الزاما منظور من شکل لوزی نیست بلکه میتونه به صورت دایره ، بیضی ، مستطیل یا هر شکل دیگه ای باشه. مهم اینه که بتونین از مرکز محل قرار گیری حفاظت کنین.
چند نکته کوچیک هم توی عملیات ضد اغتشاش وجود داره که عبارتند از:
1- سعی کنید از لباسهای یکرنگ (ترجیحا تمام مشکی) استفاده کنین. در این صورت هم نظم و ترتیب به گروه داده میشه و هم ضعف های احتمالی که در افراد گروه وجود داره تا حد زیادی پوشونده میشه. لباس مشکی میتونه به افراد ابهت بده.
2-  قیافه نفرات باید کاملا اخمو و جدی باشه. مسلمه که اگه بخندید آشوبگرا سرتون سوار میشن!
3-  تجهیزات و مخصوصا باتوم رو به شکلی در دست بگیرین که کاملا مشخص باشه. به این صورت میتونه باعث ایجاد ترس در جمعیت آشو طلب بشه.
4-  نظم و انظباط شدید شما باعث القای حس یاس و ناامیدی در آشوبگران شده و اونا رو دلسرد میکنه.
5-  از وسایل کمی مثل ماشین آبپاش و رنگپاش حتما استفاده کنین.
6-  در تمام طول عملیات افراد اطلاعات باید در هر زاویه ای مستقر شده و اقدام به فیلمبرداری کنن. اونم از صورت افراد. بدین صورت بعد از اتمام آشوب میشه افراد لیدر رو شناسایی و دستگیر کرد. تو حادثه کوی دانشگاه این روش به خوبی جواب داد و افراد زیادی که اصلا دانشجو نبودن در بین جمعیت شناسایی و بازداشت شدن.
7-  سعی کنین فرامین رو به صورت بیان اعداد به نیروها برسونین. در این صورت فهمیدن فرمانها توسط افراد آشوبگر غیرممکن میشه.
8- استفاده از گاز اشک آور تا آخرین لحظه توصیه نمیشه. ضمنا بهتره قبل از استفاده از اشک آور این مساله رو از بلندگو اعلام کنین. ممکنه باعث ترس آشوبگران و متفرق شدن اونا بشه. ضمنا افرادی که بیماری تنفسی دارند هم از منطقه دور میشن.
9-  استفاده از شوکر و باتوم برقی فقط برای افراد دستگیر شده ای پیشنهاد میشه که خیلی اذیت میکنن. استفاده از این وسیله برای افراد عادی میتونه خطرناک باشه.
01-  هیچ وقت افراد بازداشت شده رو جلوی دید دیگران کتک نزنین. این کار باعث تحریک جمعیت میشه. بهتره اول اونا رو به ماشینهای مخصوص انتقال بدین و بعد باهاشون به تمرینات بدنی بپردازین!
11- بهتره از دست بند سیمی استفاده کنین. ( منظورم دستبند پلاستیکی نیست). دستبند سیمی این ویژگی رو داره که شخص دستگیر شده نمیتونه خیلی با دستش بازی کنه چون دستبند به راحتی دستش رو می‌بره.
در نهایت اگر تمام اصول گفته شده جواب نداد پیشنهاد میکنم از تاکتیک جنگ های چریکی استفاده کنین:
First kill and second the question
یعنی « اول بکش بعد سوال کن »

تمام مطالب که گفتم جزو اصول بود و بسیاری از ریزه کاریها رو هنوز نگفتم. اگه کمی صبور باشین ان شاء الله بزودی به جاهای خفن تر هم میرسیم.
تو مقاله بعدی سعی میکنم درباره شکنجه توضیح بدم. احتمالا مقاله بعدی خیلی جنجالی میشه.
برای سنگین نشدن صفحه عکس آرایشات رو در ادامه مطلب قرار دادم …

برچسب‌ها: , , , ,

9 پاسخ to “مقاله ای در مورد چگونگی سرکوب خشن تظاهرات مندرج در وبلاگ یک بسیجی محترم”

  1. سيد رضا م. Says:

    ما نميخواستم مسلح بشيم ولي شما با تجاوز به ملت و خيانت به كشور و دوري از پايين ترين حقوق مارو مجبور به اين كرديد كه شروع كنيم مسلح بشيم. به ولاي علي قسم خون كثيف يكايكتان را كه دست به خونريزي ملت بيگناه زديد رو ميريزيم. ما بوديم كه انقلاب كرديم و الان هم از آن و ناموسمان دفاع ميكنيم. مرگ بر خامنه اي و احمدي نژاد ديكتاتور

  2. arash Says:

    ببین اشغال بسیجی‌

    اینارو که گفتی‌ فقط تا زمانی‌ کارسازه که ما یعنی‌ ملت نخواسته باشه با شما برخورد مستقیم داشته باشه و تظاهرات مسالمت آمیز در دستور کارش باشد.ولی‌ زمانی‌ که قرار شد با شما اشغال‌ها مبارزه بکنیم تو که هیچ ، اون سپاه قلابی تون هم جلودار ما نخواهد بود.بعد خواهید دید که یک جوان هیجده ساله ما یه گردان شما‌ها را حریفه.به امید آنروز

    پاینده ایران

  3. سجاد Says:

    این عوعو سگان شما نیز بگذرد!!!

    تاریخ یه چماغ داره صدبرابر چماغ شما!
    گاهی توی سر کوبیده میشه و گاهی سایر جاهای بدن رو مورد عنایت قرار میده!!!
    مراقب باشین…
    این عقربه ها دارن میرن و آواز کلنگ گور شما ها بلند شده!!!
    سعی کنین به اندازه ی تجویز پزشک (فرمانده) شکر میل کنین وگرنه…

  4. تکاور Says:

    کتک خوردن نیروهای تا دندون مسلح خودتون یادتون رفته بدبخت؟جنبش سبز اهل خشونت نیست وگرنه 3 سوت دمار از روزگارتون در میاورد.یادت باشه به عنوان یه رزمی کار بهتون میگم.جنبش سبز یه گارد ویزه 20/000 نفری رزمی کار در تهران داره که هر کدوم ما حد اقل 7نفر شما رو همزمان له میکنیم.نمونه بارزش یه ضربه جانانه ای بود که روزهای اول اعتراضات روبروی دانشگاه شریف به یه موتوری 2 ترک سوار گارد رهبری زده شد و جفتشون به بیمارستان رفتن.حواستون جمع باشه کودتا چیا.به موقعش بلایی به روزگار شما میاریم که تو تاریخ ثبت بشه.وبلاگ این یارو هم که بسته شد.دم بلاگ اسکایی های سبز گرم.
    This account is terminated for violating our terms and conditions.

    وبلاگ مورد نظر به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات سایت مسدود می باشد

  5. اوس شنگ Says:

    ببینید ازیزان من بصیج مثل یک گل میمونه منتها گل بی لام
    با تیشکر دوکتور عوضعلی کوردان

  6. ناشناس Says:

    شما من را یاد شعبان بی مخ و دارو دسته ذوب شده در شاهنشاه می اندازید
    ساواک و شعبانها و چنگیز و عربها همه رفتند شما هم به زودی خواهید رفت و ایران عزیزمان آزداد خواهد شد

  7. ناشناس Says:

    هر چه خشونت بیشتری در برابر مردم بی پناه نشان دهید در آینده ای نزدیک جواب همان خشونتها را خواهید گرفت
    ملت ایران دلرحم است و نمی خواهد خون از دماغ کسی بیاید حتی شما بسیجان ذوب شده در ولایت
    اما خویش تن داری هم حدی دارد کمی فکر کنید
    اگر من یک روز یک باتوم از یکی بخورم تا تلافی نکنم آرام نخواهم شد
    نکنید این کار را بار مردم
    نگران شما هستم که یک روز به دست مردم بیافتید
    نکنید این کار را
    من به شما اعلام خطر می کنم
    با مردم مدارا کنید
    مردم بی دفاع را نزنید
    من به شما اعلام خطر می کنم

  8. ناشناس Says:

    ساختن کتل ملوتوف زیاد سخت نیست
    اما ملت ایران هنوز شما را برادران خود می داند
    برگردید به آغوش ملت و در کنار ملت باشید
    داشتن اسلحه و زدن مردم کار سختی نیست
    با دست خالی جلوی سگهای هار ولایت فقیه ایستاده شجاعت جوانان ایرانی است
    برگردید و در کنار مردم با دیکتاتوری بجنگید
    ولایت و اسلام شما را تلسم کرده
    شما را فریب داده اند
    برگردید در کنار مردم و با استبداد اسلامی بجنگید

  9. Farzad Says:

    کیرم توی:
    1 اسلام فاشیستی
    2-قبر امام ره
    3-کس زن خامنه ای
    4- کون پلاستیکی جنتی
    5- 12 امام
    کون مقام عظمای وقاحت خامنه ای کس کش

بیان دیدگاه