گله ای دوستانه از سایت بالاترین

اول بگذارید بگوییم  که ما خود از طرفداران سرسخت بالاترین هستیم ولی اینرا باید اینجا گفت که  بالاترین باید یک فکر اساسی برای کند شدن سرعتش بکنه وگرنه سریعا محبوبیت خودش را از دست خواهد داد . واقعا ناراحت کننده بود دیروز که همه میخواستند آخرین اخبار نماز جمعه را داشته باشند بالاترین کوپ کرده بود و اصلا نمیشد بهش دسترسی داشت . دیروز از خیلی از دوستان شنیدیم که شدیدا از این مسئله کلافه شده بودند . بالاترین باید بدونه که  دیگه یک سرگرمی ساعات بیکاری و یک محفل دوستانه نیست بلکه چه بخواد و چه نخواد الان تبدیل شده به یکی از مهمترین ابزارهای اطلاع رسانی به ملت ایران در جریان انقلاب سبز .  شاید هنوز بعضی دوستانی که بالاترین رو میچرخونند متوجه این تغییر نشدن ؟

برچسب‌ها: ,

8 پاسخ to “گله ای دوستانه از سایت بالاترین”

  1. حامد Says:

    شديدا بات موافقم .. ديروز پدرمنم دراومد اصلا باز نميشد

  2. Sia Says:

    dagigan hamintoureh, dar zemn cheraa baa oon pooli keh jam kardan! naraftan servereh behtar nakharidan!

  3. Sia Says:

    مگه ۱۴۰۰۰ دلار جم نکرده بودند!پس اون پولا کجا رفت!

  4. ss Says:

    az che tarigh pol dar avardan?

  5. علی Says:

    بابا شما ديگه چرا؟

  6. hamed Says:

    Balatarin darad soa estefadeh mykonad.

  7. irani Says:

    من از المان هستم بله روز جمعه منهم در المان این مشکل را داشتم

  8. سهند Says:

    من از استرالیا هستم و من هم نمی توانستم سایت را ببینم. مگر پول جمع نکرده بودند؟! پول کمی هم نبود، پس چه شد؟! من اعتقاد دارم دارند از این موقعیت سوء استفاده می کنند. نمونه اش هم زمانی بود که برای جمع کردن پول انتخاب کردند و گفتند که دو هفته طول می کشد. یک ماه شد و هیچ خبری نشد! حالا مطمئن هستم که این نوشته ها آن ها را به تکاپو می اندازد که سریع کاری کنند تا صدای کاربران در نیاید! واقعا جای شرم دارد!

پاسخی بگذارید

