یک برنامه قوی برای گذشتن از ف.ی.ل.ت.ر

برنامه بسیار قوی و پر سرعت  که براحتی و بدون کم کردن سرعت اینترنت سایتهای مورد نظر شما را باز می کند .این برنامه نیترو نام دارد و نصب آن بصورت محدود بوده و یک ماه بصورت آزمایشی در اختیار شما قرار میگیرد ابتدا برنامه را دانلود کنید    nitro.exeو یا http://www.filefactory.com/file/ahd3c29/n/nitro_exe

آنگاه  برنامه را نصب کرده و بر روی آیکون آن که در نوار پایین قرار گرفته کلیک راست کنید و از آنجا به سایت برنامه بروید و در سایت بصورت رایگان  ثبت نام کرده و بعد از آن حتما اکانت خود را اکتیو (فعال) کنید از این اکانت در هنگام وصل شدن به اینترنت برای اتصال به تونل نیترو استفاده می شود.

برچسب‌ها:

2 پاسخ to “یک برنامه قوی برای گذشتن از ف.ی.ل.ت.ر”

  1. فرهاد انصاری Says:

    سلام به همه گی

    سریع ترین و راحت ترین روش
    بعد ازچک کردن سرویس های مختلف مثل اولترا سلف یا فری گیت اینا که
    اجازه دانلود نمیدن یا وی پی ان هایی که الان ف ی ل تر میشن یه جا پیدا کردم که خیلی خوبه نه قطعی داره نه افت سرعت گفتم شاید خیلی ها نیاز داشته باشن مثل من گفتم تو این تاپیک معرفی کنم لنگ نمونن تا الان 88/10/30 عالی کار میکنه ولی فقط اشتراکیه که برا یه هفته 1500 میگیره که که پول یه دی وی دی هم نمیشه من فکر کنم مجانی نکردند که همه
    برا استفاده هیچو پوچ استفاده نکنند آدم برا چیزی که چول میده بیشتر ارزش قاءل میشه

    http://www.vpn.site90.net

    http://www.vpn-iran.co.nr

  2. سپهر سلیمی Says:

    منم اون موقع این پست رو دیدم و رفتم استفاده کردم امتحان کردم دیدم واقعاً خوبه الانم راضی بودم اومدم تا تو جواب این پست بگم خوب بود سایرین هم اگر بخوان استفاده کنن بگم خوه میتونن برن سراقش http://www.vpn-iran.co.nr

پاسخی بگذارید

