بیله دیگ بیله چغندر – واقعا که محضر دیوانگان است محضر احمدی نژاد

گفت وگو با مردي که دست احمدي نژاد را بوسيد و به پايش افتاد- مراسم روز صنعت و معدن

-چه شد که يکدفعه به دست و پاي احمدي نژاد افتادي؟

دوستش دارم. خيلي شهامت دارد. مرد است. دستش را که بوسيدم گفت نکن پسر زشته، گفتم ما زشت نداريم. گفت جان مني، گفتم تو جان مني، تو عشق مني.

-متن نامه يي که به او دادي چه بود؟

من کاشف معدن هستم. در تهران به دنيا آمده ام و در قم بزرگ شده ام. در اراک يک معدن کشف کردم. ذخيره بزرگي از سنگ گرانيت است. مسوولان محلي وقتي متوجه شدند اين ذخيره بزرگي است با وجود اينکه من گواهي کشف دارم اجازه نمي دهند معدنم را استخراج کنم.

-فکر مي کني احمدي نژاد برايت کاري کند؟

او مرد است. وجود دارد. جرات دارد. او قول داده عدالت را اجرا کند. پس بايد عدالت را از همين جا آغاز کند. به حق امام زمان و امام علي اميدوارم احمدي نژاد به حقش در دنيا برسد. يک زماني من جوان بودم. خوشگل بودم. ايتاليايي ها را سر معدن مي آوردم. اما نگذاشتند کار کنم. الان معدن خوابيده.

-از محافظان نترسيدي به سمت احمدي نژاد رفتي؟

بترسم؟، صاحبم يکدفعه زد توي سرم گفت برو. کسي حق ندارد اين جور مواقع جلوي مرا بگيرد. کاش متن نامه را مي ديديد.

-مهندس معدني؟

نه، ديپلم ردي هستم. ولي چون 18 سال در معدن کار کرده ام اوستاي اين کارم. راستي شما نماز مي خوانيد.

-من هم مسلمانم.

يادتان باشد نماز اول وقت فراموش نشود.

برچسب‌ها:

3 پاسخ to “بیله دیگ بیله چغندر – واقعا که محضر دیوانگان است محضر احمدی نژاد”

  1. آتش سرخ Says:

    سلام. آقا آدرس فیل——–تر————–شکنها رو به صورت لینگ نگذار وگرنه خودشون فیل میشن. لطفا سریعا اون پست رو ادیت کن. کپی کن در نت پد از لینک خارج شه بهد دوباره پیست کن ببین حل میشه یا نه.

  2. BCN Says:

    سلام
    دم لباس شخصی ها گرم.
    اونا اینقدر جرات دارند که معرفی هم بشوند خیالیشون نیست.شما که اغتشاش کردید باید برید توی سوراخ موش

  3. parsa Says:

    ما اغتشاشگرها سوراخی نداریم بریم پس میریم تو سوراخ ننت

پاسخی بگذارید

