نامه تبریک جالب و طنز مهدی خزعلی به احمدی‌نژاد

جناب آقای محمود احمدی نژاد انتصاب مجدد شما را به ریاست جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش تبریک می گویم، اگر چه چند صباحی عده‌ای اراذل و اوباش و قریب ۵ میلیون خس و خاشاک در خیابان‌های پایتخت خواب را از چشمان بعضی ربودند و شبها تکبیرشان چرت برخی را پاره کرد، اما شنبه برهان قاطع و حجت بالغه‌ای بر من نازل شد که به حقانیت شما و درستی راهتان ایمان آوردم، مردان غیور شما شیشه های دفتر مرا شکستند! و از شنبه تا امروز از پنجره دفتر که به بیرون نگاه می کنم در دستان آنها برهان قاطعی می بینم که جای شک و شبهه نمی گذارد!

ملت، دلیل، منطق و برهان شما را در خیابان ها دیده و می بیند! ، هر کس منکر قدرت استدلال شما باشد کور است! من به چشم خویش دیدم که چگونه منطق استوار شما بر فرق جوانان گمراه فرود می آمد با ضربتی آنان را مجاب و منقاد می‌ساخت، ندای » آزادی مطلق » شما را از حلقوم » ندای صابری » شنیدم! و باز به حقانیت دین و سیره شما اعتقاد پیدا کردم! کجایند آن ۵ میلیون خس و خاشاک که با دهان بسته خیابان های تهران را می پیمودند؟ بیایند و ببینند که دلاوران احمدی نژاد چه شجاعانه!! باطوم به دست شهر را به زیر چکمه دارند و » هل من مبارز» می طلبند.من به ضرس قاطع می گویم، اگر ۷۰ میلیون خس و خاشاک هم باشند، شما(اعجوبه هزاره سوم) با ۷۰ هزار نفر بر آن ها حکومت خواهید کرد (البته با امدادهای غیبی و برهان قاطع!) چه بسا گروه اندکی که بر گروه کثیری چیره شوند(البته به اذن بعضی ها نه خدا!)

والسلام علی من اتبع الهدی
دکتر مهدی خزعلی 2/4/88

برچسب‌ها: , , ,

پاسخی بگذارید

